خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد با اعلام انجام تمهیدات لازم شهرداری برای جلوگیری از بروز سیل خواستار آمادگی مردم شد.
شهردار تایباد با اعلام انجام تمهیدات لازم شهرداری برای جلوگیری از بروز سیل خواستار آمادگی مردم شد.

شهردار تایباد با اعلام انجام تمهیدات لازم شهرداری برای جلوگیری از بروز سیل خواستار آمادگی مردم شد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردارتایباد، با اعلام انجام کلیه تمهیدات لازم در شهرداری تایباد برای جلوگیری از حوادث ناگوار در صورت بروز حادثه سیل، نسبت به عواقب این مهم به شهروندان هشدار داد.

مهندس سیدالحسینی لایروبی جوی ها و حداول، رفع مشکل آبگرفتگی برخی معابر با احداث کانال های عریض و عمیق، پاکسازی مسیل های سیل در سطح شهر و … ابراز داشت: آنچه به عنوان وظیفه در چارت تشکیلاتی شهرداری باید برای جلوگیری از حادثه سیل انجام می‌شد، بحمدالله با تلاش کارکنان و پرسنل مجموعه شهرداری بانجام رسیده است، اما شهروندان فهیم تایبادی نیز باید نکات ایمنی مورد لزوم را رعایت و از حضور در مسیل آب، رفتن به تماشای سیل در نزدیکی کانالها و بیرون از شهر، جدا خودداری نمایند.

وی از تشکیل ستاد بحران و آمادگی تمامی واحدهای شهرداری در ۴۸ ساعت آینده خبر داد و از شهروندان تایبادی درخواست نمود تا در صورت هرگونه مشکل و یا آبگرفتگی با شماره های ۱۳۷ یا ۵۴۵۲۲۲۶۵ سریعا تماس حاصل نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code