خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: المان های نوروزی بنوعی مدافع فرهنگ و هنر جوامع بشری هستند.
شهردار تایباد: المان های نوروزی بنوعی مدافع فرهنگ و هنر جوامع بشری هستند.

شهردار تایباد: المان های نوروزی بنوعی مدافع فرهنگ و هنر جوامع بشری هستند.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردارتایباد با تبریک فرارسیدن سال نو و ابراز همدردی با سیل زدگان شمال و جنوب کشور،  استفاده از المان های نوروزی در سطح شهر را بنوعی دفاع از از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و تایبادی برشمرد.

وی با بیان اینکه در فصل نو شدن زمین و رویش مجدد گیاهان، همه ما نیاز به نو شدن داریم، ابراز داشت: یکی از ابزارهای نوین امروزی برای زیباسازی و معرفی آئین و سنتهای هر جامعه، المان هائی است که اغلب در آغاز فصل بهار در شهرها هویدا می شوند.

شهردارتایباد با تاکید بر استفاده از فرهنگ و هنر اصیل جوامع بشری در ساخت المان ها، گفت: بدون شک هر المان باید تعرف و توصیف خود را بزبان ساده بیان کند و خوشبختانه آنچه طی این مدت در شهر مرزی تایباد روی داده است، استفاده از هنرمندان بومی و فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و تایبادی در بکارگیری از المان های نوروزی است.

مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد در خصوص المان های نوروز ۱۳۹۸ نیز عنوان داشت: در نوروز امسال ۱۱ المان نوروزی با موضوعات مختلف و با اعتبار یک‌میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال میهمان شهر ما خواهند شد که بیشتر آنها بصورت دائمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code