خانه » تمامی مطالب » اخبار » پارک جنگلی ۱۴ هکتاری طبیعت، میزبان خوبی برای ایام بهار شهروندان عزیز تایبادی خواهد بود.
پارک جنگلی ۱۴ هکتاری طبیعت، میزبان خوبی برای ایام بهار شهروندان عزیز تایبادی خواهد بود.

پارک جنگلی ۱۴ هکتاری طبیعت، میزبان خوبی برای ایام بهار شهروندان عزیز تایبادی خواهد بود.

 

این روزهای که حال و هوای بهار، بوی طراوت انگیز خویش را به مشام ها رسانده و جشن و شادی های نوروزی، را نوید می دهد، مجموعه پرتلاش کارکنان و پرسنل تمامی واحدهای شهرداری، دست به دست هم داده که بهاری خاطرانگیز و با طراوت را به همشهریان عزیز تایبادی پیشکش کنند.

 

مطمئنا کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز شهر کشور می تواند دلیلی خوبی بر این مدعا باشد و بدون توجه به مقام و جایگاه، اهالی واحد عمران و خدمات شهری، همچنان آستین همت بالا زده و کمر غیرت بسته شده، در تلاشند که بتوانند در شهری ایمن و زیبا و با طراوت را برای عزیزان خویش رقم بزنند.

احداث پارک جنگلی ۱۴ هکتاری طبیعت، به عنوان یکی از بزرگترین پارکهای شرق استان، در سال ۱۳۹۵ کلنگ آغاز عملیاتش به دست مهندس رشیدیان استاندار خراسان رضوی به زمین زده شد، با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، در کمتر از ۳ سال، در بهمن ماه ۹۷ با حضور مسئولین استانی و شهرستان و بزرگان و معتمدین شهر به بهره برداری رسید.

استفاده از امکانات و تجهیزاتی شامل؛ فضاهای سبز دل انگیز، محوطه بازی کودکان، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی مجزا، آلاچیق و گود کشتی با چوخه و …که پس از مطالعه بر اساس نیاز شهروندان عزیز در این پارک فراهم شده است، مطمئنا در ایام بهار و تابستان می توانند میزبان مناسبی برای همه همشهریان عزیز و نیز گردشگران باشد.

فراموش نمی شود که قسمت عظیمی از اعتبارات همه طرح ها و پروژه های شهرداری‌ها، از محل درآمدهایی چون پرداخت عوارض، هزینه های پروانه ساخت و ساز، نوسازی و محلهای درآمد پایدار ایجاد شده در برخی از شهرداری‌ها و …. ، تامین می شود که همشهریان فرهیخته و عزیزی که در این پرداخت ها به موقع اقدام می کنند، به عنوان بازوی توانمند مالی شهرداری، نقش مهمی را در تحقق این امر  دارا می باشند.

پارک طبیعت نمونه‌ی کوچکی از محل هایی است که با پول شما و بدست فرزندان و اقوام و یا آشنایان شما  که در شهرداری تایباد مشغول بکار می باشند، ساخته شده است و شما به عنوان یک همشهری فرهیخته که همواره پیشنهادات و انتقادهای بجا و ارزنده تان، راهنمای شایسته ما  در همه امور بوده است، خواهشمندیم که همچون همیشه بازهم ما در مراقبت و نگهداری از فضاهای سبز شهری و اماکن و اموال عمومی که همگی در راستای امنیت و آسایش و رفاه شما خوبان ساخته و فراهم گردیده یاری نمائید و پارک طبیعت را همچون خانه خود پاس بداریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code