خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد، با تبریک سال نو، صحت و سعادت ملت غیور ایران و شهروندان شریف تایباد را در سال نو از خداوند منان خواستار شد.
شهردارتایباد، با تبریک سال نو، صحت و سعادت ملت غیور ایران و شهروندان شریف تایباد را در سال نو از خداوند منان خواستار شد.

شهردارتایباد، با تبریک سال نو، صحت و سعادت ملت غیور ایران و شهروندان شریف تایباد را در سال نو از خداوند منان خواستار شد.

 

یا مقلب القلوب، حول حالنا الی احسن الحال

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در آستانه نوروز و سال جدید، ، طی پیامی عید سعید باستانی نوروز را به ملت غیور ایران و همشهریان عزیز تایبادی تبریک و تهنیت گفته و سالی سرشار از موفقیت، بهروزی و سلامت و سربلندی را برای همگان از ایزد منان خواستار شد.

مضمون این متن بدین شرح است؛

آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیزم به خصوص شهروندان عزیز تایبادی تبریک و شادباش عرض نموده و در سال پیش رو برای تمام ملت شریف ایران ، سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می کنم.

آغاز سال جدید ، موسم تجدید عهد ما با بهار و بهار آفرین است و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزومایمان.

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته است. ملت شریف ایران با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نماید.

اینک و در آستانه سال های بلوغ و بالندگی ایران عزیز، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم ایران برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به ایران و تایبادی آباد ، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز تایبادی ، زندگی در شهری زیبا، ایمن، باطراوات، آباد و توسعه یافته است. آرزوهای ما برای تایباد و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال آینده در شهری با اخلاق تر، زیباتر، ایمن تر، توسعه یافته تر، آباد تر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

تلاش و کوشش صادقانه تمامی مجموعه کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد، همراهی و همکاری اهالی شریف تایباد و حمایتهای بی دریغانه و مخلصانه اعضای محترم شورای اسلامی شهرتایباد را قدر دانسته و برایهمگان سالی سرشار از سلامت و بهروزی و موفقیت آرزومندم.

با آرزوی شادکامی

مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردارتایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code