خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد با تبریک روز شهردار به دیگر شهرداران شهرستان و ایران، از همراهی مردم در امور شهرداری تقدیر نمود.

شهردار تایباد با تبریک روز شهردار به دیگر شهرداران شهرستان و ایران، از همراهی مردم در امور شهرداری تقدیر نمود.

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد                      به گیتی نام خود را جاودان کرد

 یقینأ توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسؤولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و بی تردید نقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه ، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.

بنده نیز به عنوان شهردار شهر مرزی تایباد، شهر پاکان ونیاکان،خدای خویش را شاکرم که در کنف الطاف خاصه اش فرصت خدمت به ایران عزیز و همشهریان متدین و فهیم تایبادی‌ام را به بنده عنایت نموده و در این ایام که به تحویل سال نو و آغاز دوباره برای زندگی می توان از آن نام برد، صحت و سعادت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

هر چند با تلاش و همت مجموعه دست اندرکاران و پرسنل صدیق شهرداری تایباد، باعث گردیده شهرداری از یک مجموعه صرفاً خدماتی به یک نهاد فرهنگی ـ اجتماعی تبدیل شود ، اما ایمان دارم که این مهم محقق نمیشد، مگر با ، تلاش صادقانه، تدبیر و تفکر مسئولین واحدها، دلسوزی و همت تمامی همکاران عزیز و همراهی و حمایتهای بی شائبه اعضای محترم شورای اسلامی که با  درایـت ، تدابــیر و اقدامات قاطعانه و شجاعانه همراه با رعایت و صیانت ازحقوق شهروندی، بنده را در همه امور یارویاور بوده اند.

امیدوارم شورشیرین خدمت در رویکرد انجام پروژه‌های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهری باتدبیر و تلاش همواره مجموعه شهرداری، همسو بوده و موجبات رضایتمندی مردم خوب و خونگرم شهر تایباد فراهم گردد.

ومن الله التوفیق

ایوب سیدالحسینی ـ شهردارتایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code