خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد: ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای پایدار از اولویتهای شهرداری تایباد می باشد.
مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد: ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای پایدار از اولویتهای شهرداری تایباد می باشد.

مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد: ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای پایدار از اولویتهای شهرداری تایباد می باشد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای پایدار را از اولویتهای کاری شهرداری تایباد برشمرد و افزود: شهرداری ها به عنوان نهادهای مردمی، باید برای تامین هزینه‌هایشان خود اقدام کنند که جدا از درآمدهائی که بوسیله پرداختهای شهروندان به شهرداری در قالب عوارض و نوسازی و پروانه ساخت و … صورت می گیردد، فعالیتهائی نیز باید به عنوان  درآمد پایدار ایجاد را ایجاد نماید.

شهردار تایباد با بیان اینکه راه اندازی تیرپارک یا پارکینگ شهرداری درمرز دوغارون، کارخانه جدول و بلوکه، احداث مجتمع های تجاری همچون: گلستان، مولانا، بازارهای سرباز و سرپوشیده شهروند و مالکیت چندین باب مغازه در برخی نقاط شهر که در مالکیت شهرداری هستند ازجمله محلهای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری تایباد هستند، گفت: احداث ۶۴ باب مغازه تجاری در داخل پایانه مسافربری، نیز در راستای ایجاد اشتغال برخی شهروندان و کسب درآمد پایدار برای شهرداری تایباد ساخته شده است.

وی با اشاره به حجم تردد وسائط نقلیه ترانزیتی و مسافرین خارجی و گردشگران در  شهر مرزی و بین المللی تایباد بیان داشت: شهرتایباد به عنوان پیشانی ایران عزیز باید دارای چشم انداز و  مبلمان شهری مطلوب و در خور شهروندان عزیز تایبادی و ملت غیور ایران، بخصوص در ورودی شهر باشد.

مهندس ایوب سیدالحسینی افزود: احداث ۶۴ باب مغازه تجاری در داخل پایانه مسافربری جهت انتقال دکه‌های آهنی و کانکس هایی که در روبروی پارک ملت به عنوان بازاری برای خرید و فروش در پیاده رو ایجاد شده بود، با مصوبه عزیزان شورا اسلامی شهر در دستور کار قرار گفت که عملیان این پروژه در بهمن ماه جاری پایان و در دهه فجر به بهره برداری رسید.

شهردار تایباد آسایش، رفاه، امنیت و رضایتمندی کسبه این محل را برای شهرداری و شورا مهم برشمرد و افزود: مطمئنا همانگونه که این عمل در راستای زیبایی مبلمان شهری صورت گرفت، شهرداری در واگذاری این مغازه های به همشهریان عزیزی که در این محل به امرار و معاش مبادرت می ورزیدند، کمال مساعدت و همکاری را بانجام خواهد رساند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code