خانه » تمامی مطالب » اخبار » ایوب سیدالحسینی، از اقدامات ویژه‌ی شهرداری تایباد برای استقبال از بهار۱۳۹۸ خبر داد.

ایوب سیدالحسینی، از اقدامات ویژه‌ی شهرداری تایباد برای استقبال از بهار۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد همزمان با روزهای پایانی سال و تلاش و تکاپوی همگان برای استقبال از بهار و نوروز، شهردار تایباد ضمن تبریک پیشاپیش این ایام فرخنده و سعید، از جانمائی و نصب ۱۱ المان در بهار ۱۳۹۸ حبر داد.

وی بااشاره به اینکه کار بهسازی و زیباسازی شهر در طی سال تعطیلی ندارد، گفت: با توجه به فصل رویش و طراوت انگیز بهار، همه ساله شهرداری برای استقبال از این ایام اقداماتی را بانجام می رساند که مربوط به این فصل است.

شهردارتایباد هرس درختان، وجین کردن، مرمت و بهسازی و نیز افزایش فضاهای سبز شهری در این فصل را مطلوب برشمرد و بااشاره به راه اندازی گلخانه جدید شهرداری بیان داشت: در بهار امسال طبق روال همیشگی کاشت گلها و گیاهان فصلی در فضاهای سبز شهری و دیگر اماکنی که باعث زیبائی و ایجاد نشاط در فضای شهر گردد را در دستور کار واحد خدمات شهر و فضای سبزشهری شهرداری تایباد خواهیم داشت که همگی از گلها و گیاهان تولید گلخانه شهرداری تایباد می باشد.

مهندس سیدالحسینی در خصوص دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز۱۳۹۸ اظهار داشت: رنگ‌آمیزی جداول، بلکه ها و تجدید خط کشی های ترافیکی شهر، لای‌روبی جوی‌ها، کانالها و جداول و نظافت کامل شهری، آسفالت و مرمت آسفالت معابر و خیابان‌ها، شستشوی تابلوهای اخباری و ترافیکی، دیوار نگاره و جانمائی و نصب ۱۱ المان که با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال خریداری شده است، از دیگر اقدامات شهرداری تایباد در بهار ۹۸ خواهد بود.

شهردارتایباد توجه به بافت فرهنگی و سنتی شهر، سنت و آئین خاص شهروندان تایبادی و توجه به کودکان و نوجوانان را از جمله عوامل در نظر گرفته شده برای تهیه و جانمائی المان ها برشمرد و ادامه داد: تمام تلاش و کوشش مجموعه شهرداری تایباد در هدف زیبائی، طراوات و امنیت شهروندان فهیم تایبادی چه در بهار و چه در دیگر فصول خلاصه می شود که این مهم توفیقی از سوی خداوند متعال برای کارکنان و پرسنل شهرداری و اعضای محترم شورای شهر محسوب می گردد.

وی در پایان با آرزوی نوروز و سالی پرخیروبرکت و سرشار از موفقیت برای ملت فهیم ایران و بالاخص اهالی متدین و غیور تایباد، از همه عزیزان تایبادی برای ساختن طیبات دعوت نمود و انتقادات و پیشنهادات شهروندان را چراغ راه شهرداری در ادامه میسر توسعه عمران، آبادانی و زیباسازی این دیار دانست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code