خانه » تمامی مطالب » اخبار » ترم زمستان کلاس های فرهنگی، هنری و آموزشی فرهنگسرای مولانا با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تایباد خاتمه یافت.
ترم زمستان کلاس های فرهنگی، هنری و آموزشی فرهنگسرای مولانا با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تایباد خاتمه یافت.

ترم زمستان کلاس های فرهنگی، هنری و آموزشی فرهنگسرای مولانا با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تایباد خاتمه یافت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، آیین اختتامیه کلاس های ترم زمستان فرهنگسرای مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی(رح) با تهیه و توزیع آش نذری توسط فراگیران و مربیان این فرهنگسرا، و باحضور شهردار و اعضای شورای شهر تایباد و تنی چند از خانواده های فراگیران که در رشته های: خیاطی، شیرینی پزی، زبان انگلیسی، نقاشی، خوشنویسی، کاردستی و بازی محلی، نمددوزی،  و کتابخوانی و قصه گوئی، برگزار شده بود، خاتمه یافت.

شهردار تایباد با بیان اینکه خودکفائی و خوداتکائی خانواده ها از اهداف مهم این فرهنگسرا می باشد. گفت: در هر کدام از این کلاس های بطور میانگین ۲۵ تا ۳۰  فراگیر حضور دارند که با مساعدت اعضای محترم شورا، اغلب این کلاسها بصورت رایگان برگزار میشود.

وی در خصوص توسعه به مسائل اجتماعی و فرهنگی در شهرداری تایباد بیان داشت: کمک و مساعدتی که شهرداری تایباد در حوزه ورزش و امور هنری و فرهنگی انجام می دهد خیلی بیشتر از بودجه و اعتبار ادارات متولی این اموراست که این شهرداری بنا به آسایش و رفاه شهروندان گرامی و فهیم تایبادی از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نورزیده است.

مهندس سیدالحسینی استفاده از مربیان بومی در جهت ارتقای فرهنگ و هنر اصیل تایبادی را از اهداف مهم فرهنگسرا مولانا برشمرد وافزود، تمامی عزیزانی که مایل به همکاری با این محل هستند، می توانند با مراجعه به فرهنگسرای مولانا درخواست خود را ارئه دهند تا در اسرع وقت، پیگیری و در مرحله اجرا قرار گیرد.

شایان ذکر است فرهنگسرا مولانا واقع در خیابان خرمشهر ضمن مجهز بوده به کتابخانه عمومی که عضویت در آن کاملا رایگان است، در طی سال و برای تمامی رده های سنی کلاسهای مختلف فرهنگی و هنری و آموزشی برگزار می نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code