خانه » تمامی مطالب » دسته‌بندی نشده » موفقیت شهرداری تایباد در کسب درآمد پایدار قابل تقدیر است
موفقیت شهرداری تایباد در کسب درآمد پایدار قابل تقدیر است

موفقیت شهرداری تایباد در کسب درآمد پایدار قابل تقدیر است

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،  مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد، با اعلام خبر آماده سازی ۵۰درصدی بازارچه داخل ترمینال که در راستای ایجاد درآمد پایدا ر و همچنین ساماندهی غرفه های ورودی شهر مقابل ترمینال بانجام رسیده ، موفقیت شهرداری تایباد در کسب درآمد پایدار را قابل تقدیر برشمرد.

وی اجاره ماشین آلات و برخی وسایل و ابزار شهرداری در امر ساخت و ساز برای بخش خصوصی و یا دیگر نهادها و دستگاه های اجرائی را یکی دیگر از منابع درآمدی شهرداری برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه شهرداریها بودجه ای مستقل از دولتها دریافت نمی کنند و خود باید برای تامین  مخارج شهر و هزینه‌های دیگر اقدام کنند .

مهندس سیدالحسینی با بیان اینکه بخش زیادی از هزینه های شهرداری از عوارض و نوسازی بدست می آید، مشکلات مالی و اقتصادی روز جامعه را یادآور شد و گفت: با تووجه به شرایط اقتصادی جامعه همواره سعی داشته ایم تا با هشمهریان تعامل برقرارکرده و نسبت به اخذ عوارض و برخی هزینه های دیگر کاملا مساعدتهای لازم را بانجام رسانیم.

شهردارتایباد همراهی و همکاری شهروندان در پرداخت بموقع عوارض را گامی مهم در تسریع ساخت و ساز و عمران و نیز زیبا سازی شهرها برشمرد و خواهان تدوام و  استمرار این حرکت خوب در جوامع شهری همچون تایباد گردید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code