خانه » تمامی مطالب » عناوین اصلی » همزمان با هفته دولت المان میدان امام رضا(ع) شهرتایباد به بهره برداری رسید
همزمان با هفته دولت المان میدان امام رضا(ع) شهرتایباد به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت المان میدان امام رضا(ع) شهرتایباد به بهره برداری رسید

شهردارتایباد گفت: برآورده ساختن نیازهای شهری شهروندان، مستلزم همراهی، همکاری و عزم جدی همه دستگاه های اجرائی است. به گزارش سایت خبری شهرداری تایبادهمزمان با هفته دولت، آئین بهره برداری از المان میدان امام رضا(ع) شهرتایباد با حضور مسئولین عالی رتبه شهرستان تایباد و جمعی از معتمدین و بزرگان شهرتایباد برگزار شد. مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد در این مراسم، ضمن تبریک عید سعید قربان و هفته دولت ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و برنامه های شهرداری تایباد آسفالت بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع با صرف هزینه ای نزدیک به دو میلیارد تومان را از مهمترین کارهای شهرداری در چندماهه اخیر برشمرد.

وی همچنین اظهار داشت: برابر اعلام وزارت کشور از مجموع ۱۲۵۰ شهر در کشور فقط ۱۵۰ شهر اقدام به جداسازی آب فضای سبز از آب شرب نموده اند که شهر تایباد یکی از این ۱۵۰ شهر در کشور است. شهردار تایباد از ادامه روند عملیات آسفالت کمربندی شرقی تایباد خبر داد و گفت: با آسفالت این کمربندی از تردد تریلرها به مقصد گمرک دوغارون از داخل شهر جلوگیری می شود و دیگر شاهد خطرات تردد تریلرها در داخل شهر نخواهیم بود. مهندس سیدالحسینی افزود: تاکنون با پیگیری های انجام شده توسط شهرداری و فرماندار محترم، حواله ۳۵۰ تن قیر برای کمربندی از وزرات راه و شهرسازی دریافت شده و تا سقف قول داده شده ان‌شاءالله قیر در اختیار شرکت پیمانکار از طرف راه و شهر سازی قرار می گیرد. وی گفت: قرارداد با شرکت استحکام اندیش توس برای آسفالت کمربندی و تامین قیر به مبلغ ۶۵۰میلیون تومان منعقد شده و کار با سرعت ادامه دارد و ان‌شاءالله با تامین قیر توسط راه و شهرسازی بزودی شاهد افتتاح این کمر بندی خواهیم بود. شهردارتایباد ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان و کسانی که از فضای مطلوب پارک ملت تایباد استفاده می کنند، بزودی کتابخانه عمومی در محل این پارک جهت مطالعه ایجاد می شود و برای راه اندازی شهر بازی تایباد، از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری دعوت شده و تاکنون ۴ متقاضی جهت راه اندازی شهربازی تایباد مراجعه نمودند که کارشناسان در حال بررسی موضوع می باشند.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم نیز یادآور شد: برآورده ساختن نیازهای شهری شهروندان، مستلزم همراهی، همکاری و عزم جدی همه دستگاه های اجرائی است. مهندس سیدالحسینی در خصوص المان میدان امام رضا نیز بیان داشت: اعتبار انجام این المان ۳۵۰ میلیون تومان بوده که کار طراحی و عملیات ساخت این المان همگی در واحد عمران شهرداری تایباد و به دست مهندسین بومی به انجام رسیده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code